zondag 7 juni 2015

Baby stuff

Het is al weer een tijdje terug een blog berichtje.
Zou liegen als ik zou zeggen we hebben niet stil gezeten, want heb de afgelopen weken (gerust een maand) niets gedaan aan creatieve bezigheden.
Ja heel veel inspiratie opgedaan, maar gewoon weg geen energie om 's avonds de plotter op tafel te zetten of achter de naaimachine te gaan zitten.

Waarom ben ik nou zo moe?
Nou...in december komt er een 3e baby in huize KS.
Dus ik ging 's avonds gelijk met de meisjes naar bed ongeveer, naast alle andere kwaaltjes..

Maar sinds deze week is de energie wat meer terug gekomen en gingen we vandaag vol goede moed weer aan de slag. Dus ja waar ga je dan mee bezig, leuke baby dingen :D

Had ze al wel eerder gezien zelf gemaakte spuug-tuttel lapjes maar vond het altijd zo jammer dat ze met witte badstof gemaakt werden.
Dat zou ik anders gaan doen, dus in de stoffenwinkel ging ik samen met mijn grote hulp oudste dochter J. en mijn moeder stofjes uitzoeken met bijpassende bijkleurende badstof.
Gelukkig heb ik fiat gekregen van mijn dochter om deze stofjes te kopen anders had ik het avontuur niet aangedurfd denk ik.

Vandaag ben ik er mee aan de slag gegaan, dochter lief wilde heel graag mee helpen maar met 3,5jr vind ik haar nog wel een beetje klein om achter mamma's naaimachine te zitten. Gelukkig kon ze meehelpen met spoeltjes opwinden dat vond ze ook wel een leuk klusje.



En toen in daar mee bezig was wilde ze ook wel wat maken, maar toen ik voorstelde zal ik dan een doekje voor je knuffel maken zei ze dat dat ook wel een goed idee was.
Zo gezegd, zo gedaan ook een spuug-tuttel lapje voor de poppen-knuffels gemaakt.

En natuurlijk niet te vergeten het eindresultaat, de spuug-tuttel lapjes. 
Ze zijn 30x30cm groot, een vrolijk katoentje voorop met zachte badstof aan de achterkant.
Ze kosten €3,50 per stuk en zijn te bestellen via info@pieceofmay.nl
Voor nu een fijne zondag avond verder en tot de volgende blog! 

lieve roze met bloemen voor de meisjes (stof soft cactus)
stoere met auto's voor de jochies (stof soft cactus)
leuke beige met ballonnen omdat het een "feestje is om zwanger te zijn"



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten