donderdag 31 december 2015

Jaaroverzicht 2015 en goede voornemens

Lieve volgers,

Het is al denk ik al wel een half jaar geleden dat ik mijn laatste blog berichtje heb gepost.
Intussen is er heel wat gebeurd, ben zwanger geworden en bevallen van een 3e dochter.

©pieceofmay 2015
We hebben ons huis te koop gezet en binnen een record tijd (voor onze straat zeker) het huis verkocht en de zoektocht naar een nieuw huis is ook voorspoedig gegaan.
We gaan "emigreren" weg uit IJmuiden en verhuizen naar "boven het kanaal" Heemskerk.
Daar krijgt Piece of May ook een mooi werkplekje, niet weer werken in de knustelkelder en aan de eettafel maar een mooie zolder waar ik kan gaan werken.


Dat zijn de vooruitzichten, nu terug kijken op het afgelopen jaar.
Ik heb een heleboel leuke opdrachten mogen maken voor PoM.
Ik ben natuurlijk per 1 januari begonnen met mijn eigen onderneming, erg spannend en leuk jaar is het geweest.
Een van de toppers was toch wel de knisper doekjes aan de hand van het geboorte kaartje.
Ik heb zoveel verschillende geboorte kaartjes in de brievenbus gehad uit Nederland maar ook uit België.

Collage van een aantal geboorte knisperdoekjes ©pieceofmay 2015
Daarnaast een heleboel slingers mogen maken voor kindjes die dit jaar geboren zijn, heb een aantal geboorte stickers ontworpen ook daarvan heb ik er een aantal gemaakt.

©pieceofmay 2015
©pieceofmay 2015
©pieceofmay 2015

Ook ben ik begonnen met vilt bedrukken, dat is ook erg leuk om te doen zitten nog zoveel designs in mijn hoofd, gaan we in 2016 zeker mee verder!

©pieceofmay 2015

Verder zijn we druk geweest met meester/juffen dag, wat een groot succes was!

©pieceofmay 2015

Ook werd dit jaar de sint niet over geslagen, en heb ik een heleboel kindjes blij gemaakt met een mooie bedrukte Pieten baret! Waar ook een win actie aan verbonden zat, volgend jaar komen er vast wel weer leuke win acties op de FB pagina van Piece of May, en wellicht ook wel op instagram.

©pieceofmay 2015

©pieceofmay 2015

Met een winkel in Hilversum, genaamd het Speelpakhuis heb ik een leuke samenwerking om lampjes te voorzien van naam en geboorte datum, heb er al een aantal gemaakt.
Zijn ze niet schattig!



Ook heb ik voor het eerst op een markt gestaan, helaas was daar door de organisatie niet veel aan promotie gedaan waardoor we bijna niets verkocht hadden.
Volgend jaar hoop ik wat meer te gaan staan op crafters markten en wat beter te gaan verkopen. Heb me al bij diverse organisaties aangemeld nu hopen dat ik ook daadwerkelijk mag gaan staan.

 Genoeg ideeën zitten er in mijn hoofd voor 2016, meer gepersonaliseerde artikelen, leuke vilt banners, shirtjes en rompertjes met eigen ontwerpen er op, concepten voor workshops zitten er in mijn hoofd. Kortom genoeg te doen in 2016.

Daarnaast wil ik toch wel wat actiever worden in blogland, heb het laten versloffen door de zwangerschap (moe, moe, moe en nog eens moe)
Mijn goede voornemen voor 2016 is dan toch zeker wel om eens in de maand een blogje te schijven.
Dat kan een maand overzicht zijn, een leuke DIY.

Voor nu een heel fijn uiteinde en tot in 2016,
Zodra wij gesetteld zijn in het nieuwe huis en de creatieve werkzolder is ingericht gaan we weer beginnen met het maken en aannemen van nieuwe bestellingen.
De datum zal op facebook en instagram bekend worden gemaakt, en zal het hier uiteraard ook melden!

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat,
Je kan Piece of May ook vinden op facebook klik hier om me te volgen
Je kan Piece of May ook vinden op instagram klik hier om me te volgen

Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen