maandag 29 februari 2016

januari en februari 2016

Vandaag is het schrikkeldag, gelukkig voor mij dan kan ik nog even snel een blogje schrijven.
Het nieuwe jaar is nu al 2 maanden onderweg en kan me niet houden aan mijn eigen simpele goede voornemens, namelijk elke maand een blogje schrijven.

Nu had ik in januari wel een goed excuus, we waren namelijk druk met inpakken en verhuizen.
Inmiddels zijn we heerlijk gesetteld en heeft bijna alles een plekje gekregen en is de Hymalaya aan verhuisdozen nu nog kleiner dan de Cauberg.

Eindelijk heb ik een heerlijke werkplek en een mooie opslag plaats voor mijn voorraad, ik ben er zo gelukkig mee!
Soms dan loop ik naar zolder en dan denk ik ja alles ligt er nog en ik kan het zo laten liggen, niet als de meisjes op bed liggen alles tevoorschijn toveren en rond een uur of 10 half 11 alles weer opruimen.
Ook kan ik nu tussendoor even snel wat doen, als de oudste op school zit en de jongste op bed ligt neem ik de middelste mee naar boven die dan heerlijk in het winkeltje speelt en ik even snel wat plot, of een mailtje stuur.

Na januari kwam februari waarin ik begonnen ben met workshops geven, aanstaande zondag geef ik weer een workshop in Maarssen in de winkel van het borduurblad.
Het is de bedoeling dat ik daar elke maand een creatieve workshop ga geven, hoe gaaf is dat!!

eerste workshop, een paaskrans maken ©pieceofmay 2016


Verder heb ik alweer 1001 plannen in mijn hoofd zitten die ik nodig eens moet gaan uitwerken, anders krijg ik geen rust in mijn hoofd.
Plannen om nieuwe producten te maken, plannen voor DIY pakketjes te maken, plannen voor workshops en plannen voor mijn blog en natuurlijk moet ik nu eens vaart maken om mijn webshop online te zetten! Kortom ik heb een schop onder mijn kont nodig.

In februari heb ik weer een aantal mooie producten mogen maken, een geboorteslinger, verjaardag slingers en ook hele nuttige dingen zoals naamstickers voor op de flessen of op de broodtrommel.

verjaardagslinger meisje ©pieceofmay 2016

verjaardagslinger jongen ©pieceofmay 2016
naamstickers voor op de fles foto van klant.

Voor nu moet ik stoppen mijn kleine meisje is al de hele avond uit haar doen, zo misschien maar mee onder de douche nemen.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten